Welcome

|

Selamat Datang Ke #Terengganu semoga anda semua terhibur di website ini mahupun di laman chatting kami iaitu /server irc.webchat.org di #Terengganu

Terlebih dahulu, pihak Management ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda semua kerana sudi menyokong #Terengganu agar terus maju.


#Terengganu telah diambil alih oleh management baru iaitu pada 01/01/2009. Sejurus diambil alih, beberapa perancangan dan peraturan yang baru telah di buat bagi memastikan mutu #terengganu berada ditahap yang membanggakan.


Pihak Management #Terengganu diketuai oleh duan iaitu lan selaku founder channel dan diuruskan oleh 5 org MGRs yang terpilih iaitu azu, jedy, l23456789, cekedi dan Yakuza.

Pihak MGRs kemudiannya mengekalkan/melantik beberapa SOP, manakala pihak SOP akan menjaga AOP. Peluang yang sama rata telah diberikan oleh MGRs pada anda untuk menonjolkan diri dari segala segi demi kemajuan dan keunikkan #Terengganu. Penentangan adalah satu sikap yang tidak wajar, sebaliknya, sebagai seorang chatter yang sentiasa inginkan kemajuan diri, haruslah menggunakan peluang yang ada secara jujur, dan tiada sikap menindas atau menghasut. Pihak Management juga menolak sebarang perbuatan biadap (tiada respect), menghasut, salah laku kerana masalah pribadi, dan perkara-perkara yang difikirkan negative.


Pihak Management ingin juga mengucapkan TAHNIAH kepada yang terpilih menjadi sebahagian staff #terengganu dan sebagai nasihat, lakukanlah tugas yang diamanahkan dengan perasaan tanggungjawab dan toleransi. Jangan sesekali menyalahgunakan kuasa yang telah diberikan.

3 comments:

kid said...

oh itu mcm ya...tahniah2.

nalia10 said...

x nampak perkembangan pon...dulu meriah gak cenel..skrg sepi je

Unknown said...

sapo kato takdok perkembangan??

Post a Comment

 

©Copyright © 2008 - 2009 trgWebChat is proudly powered by trg Admin | Best View Resolutin 1027x768 #Terengganu | Admin TrgWebChat